Travelling alone

16 responses to “Travelling alone

  1. nu te musca nici un caine. sau cel putin nu mai rau ca un om.

    vezi ca nu mai comentez ca parca stau asa in spinarea ta :)) la fiecare insemnare. te haguiesc, zobarlico.

    Like

  2. despre caini numai de bine:) zully! fa domne poze noaptea si vezi daca-ti apar entitatile. serios zic. lasa timp mai mare de expunere si evita orice tip de lumina artificiala. hai ca abia astept sa va intoarceti sa bem o braziliana adevarata.:)

    Like

  3. Am doar 16 ani si citesc aventura dvs. E atat de incredibil voiajul acesta. Exista fiinte ce dimpotriva, nu pot scapa de lumea imaginara, ce lupta sa NU VADA “nici ingeri, nici macar un afurisit de spiridus”. VOI SCRIE! VOI SCRIE DECI!
    Succes !

    Like

  4. Hai, că mai ai puţin şi termini…
    Despre muşcatul câinilor şi vorbitul cu oamenii…aici nu prea am ce să mai spun…fiecare face absolut cum crede, Zully, dar am mai spus că fără oameni aş simţi că sunt mort. De fapt, nu cred că aş mai simţi…

    Like

  5. demaio, nici eu n-as vb acolo cand n-as mai avea chef. dar e ca-n viata din oras, la un moment dat ti se ia, dar mai plecati o data acasa, mai!
    pe camino doar schimbi pasul, si gata. 🙂 sau o fi mai greu, stau si acolo omii sa-ti impoaie capul? las ca ne zice zobarlica de indata ce se intoarce.

    Like

  6. Hei, did, de ce nu pot citi si io, saracan di mini, blogul tau? Ca mai antzartz puteam. Cri… cri… cri

    Like

  7. sint in galicia, nu am chef sa mai scriu pe blog, dar o s=o fac zilele astea. acum pe repede inainte, sint ok, am aterizat acum la un net de tot rahatul, mai am 130 de km sau cam asa ceva, ca cine sta sa=i mai numere, i’am ajuns din urma pe aia care au plecat cu trenul, sa’mi traiasca picioarele ca zdravene mai sint, iar ciinilor din foncebadon le’am facut poze, iar cu unul chiar am impartit o bucata de tortillia.

    deci did, ca sa’ti raspund, aici e tabara de vacanta, ma… lumea se inamoreaza in draci. chiar n’as vrea sa fi venit cu vreun lover dupa mine ca ar fi fost pacat de pelerinii astia misto sa nu fi flirtez cu ei. si pacat de mine of course… cit despre impuiat capul bineinteles ca sint si distrusi de=astia, tre sa va povestesc ceva despre un neamt, dar n’am cum acum. chestii de’astea lacrimogene, telenovele spaniole. ma, chiar exista femei care pun botul la lacrimile barbatilor¿ adica ce ma mir, ca si eu am pus botul odata… lasa, sa vb despre altceva, daca gaseste zaza semnele de punctuatie pe tastatura de=aci, cind ma intorc acasa vin si’o pup in cur.

    demaio, pai na, depinde ce oameni ai in jur, ca daca ai de astia cum am avut eu in ultimul an, vreo doi trei care una ziceau si alta gindeau, asa bine face o portie de camino pe cimpii…

    va imbratisez pe toti…

    Like

  8. cu cinele ai impartit ma tortilla? inseamna ca nu era asa buna ca aia de-o fac eu. in rest toate bune astept imbratisarea aia ce mi-o promisesi.

    Like

  9. stiam eu ca nu-ti fac cainii nimic

    hug si io. si vezi nu mai folosi cuvantul cur ca iar sar altele de el in sus. alea care se caca levantica in wc de platina. 😀

    keloo, ba poti. lasa cri cri, ca numa la iarna e valabil 😀

    Like

  10. g: chiar voiam sa te intreb, unde ai invatat, madam, sa faci tortila de-aia de mi-ai facut mie? ca astia nu o fac asa de buna. hai ca mai am putin si vin cu hugu si cu ceva surprize pt fiecare.

    did: bine ca nu in punga de plastic… auzi, sa vezi ce-am gasit, ma, pentru toata lumea cite ceva. o sa numesc insemnarea de peste citeva saptamini cind voi fi deja in tara sortind poze: “de prin paduri adunate” :))))) eu rid, dar rid ca prostu ca inca nu stii despre ce e vorba, dar treaba e ca daca iti zic/va zic stric surprizele, nu??? :))))

    black: ei, sa fii sigur ca nu chiar toti… : D

    gata pe ziua de azi… am terminat si portia de km si masa de seara si inca n-am patit nimic. ma bag acum la mailuri lacrimogene. pup!

    Like