Carrion de los Condes

10 responses to “Carrion de los Condes

  1. Am citit insemnarea tipei si mi se pare complet lipsita de orice urma de bun simt.

    Tu mergi pe drumul tau pana la capat si las-o pe ea sa se indoape in “le Bistrot de chez Athénée Palace” pan-o crapa.

    Iti tin pumnii si iti doresc mult succes.

    Like

  2. Mi-am facut update-ul abia acum, nebunila !:))))
    Nu pot sa cred cata rezistenta poti sa ai mai copile.In locul tau luam calea’ntoarsa de mult !
    Un singur lucru nu inteleg: ati plecat trei si acum va vad separati , de unde trag concluzia ca El Camino nu rezolva problema orgoliilor 🙂
    Astept sa te intorci sanatoasa [ fizic, in rest sanse slabe spre deloc :))] tot favorita mea ramai !:)))

    Take care !

    Like

  3. deci! ca sa se inteleaga, eu sunt unica si singura lady de pe veveveu, da???? a nu se confunda cu carpeta. asa. acu ca am lamurit lucrurile..cadanoooo, sa bei si pt mine o cafea acolo, da?????
    pupam si tinem pumnii pt mai departe }}}}}{{{{

    Like

  4. multumesc mult pentru ca iti faci timp sa scrii aici ! pastreaza-ti canalele deschise, ca sa ajunga si la noi ceva din ce vezi si simti tu acolo. cat despre restul sa nu-ti pese; eu nu te cunosc personal, doar ti-am citit blogul, unele articole si cartile, dar mie imi pari exact cum trebuie si ce trebuie in lumea asta .

    Like

  5. cred ca esti f. norocoasa ca poti participa la o asemenea misiune, ma rog sa calatoresti, sa contactezi atata istorie. iar pozele sunt superbe.

    Like

  6. mah de admirat e ca desi ai putea foarte bine sa te bucuri de excursia ta, de timpul tau, poti sa te odihnesti sau sa vizitezi dar tu iti iei din minutele pretioase si ni le dedici noua. asta e admirabil, handi, pt ca o faci din placere si nu din obligatie! e un gest de altruism cum rar se mai intalneste!

    asa…si schimband placa nu-mi plac urmatoarele: 1. ati plecat 3 si acum sunteti dezbinati. 2. e vb de ALEXA, prietena noastra, aeriana, mistica – cum vrei tu si nu, nu accept certuri cand ambele sunteti la greu. 3. da, stiu c a sunteti obosite si ca fiecare a plecat cu un scop dar nu trebuia sa se ajunga la solutii extreme.

    ai grija de tine si sa ne vedem cu bine!

    Like

  7. Zully,

    Bravo pt. chestia cu Camino, iti doresc sa intelegi ce cauti si sa gasesti in final raspunsurile.

    Am citit cartea ta “Strugurii”, chiar mi-a placut, e in cea mai buna traditie a prozei romanesti. Foarte interesant ca apari ca personaj in cartea ta si, mai ales, cu numele real.

    Te rog, spune-mi, Ada si Karin mai sunt impreuna? Sau scrie in “Nopti orientale”? Pina la urma, cred ca o s-o citesc oricum.

    Toate cele bune,

    Serban

    Like

  8. rhadoo, asa ziceam si eu, n-am timp sa-mi bat capul cu afectati.

    xxl: iar rinjesti?

    b47h: sint cea mai sanatoasa de pe-aici. sa vezi cum arata unii, de fapt lasa ca-ti arat cind ma intorc… am poze cu picioare pline de basici, cu talpi roase din carne, cu coate julite, un adevarat dezmat caminard…

    lady: sa stii ca sint cunoscuta aia ca “fata cu capucino”, special am scris gresit…

    geni: sa stii ca sint : )

    raton: da, mai, iti vine sa crezi?

    handi: pai o sa vedeti voi la sfirsit de ce scriu aici, am cite ceva pt toti. dar surprizele la sfirsit. hei, handi, chiar m-am gindit azi la tine, ca ti-am lasat punguta la loc sigur… cit despre celelalte, nu stiu ce sa zic… prietenii, dupa cum vezi, se mai si schimba. si 3. am atita vitalitate in mine, pici, ca as putea chiar acum sa mai merg zece km, desi am facut 30 azi, apoi sa ma sui pe zid, sa beau un pahar de vin cu cineva drag, in lipsa lui sa zbier la stele, sa vizitez noaptea orasul si sa dorm doar 4 ore. nu stiu de ce. asa ca nu e vb de oboseala aici. cine stie? lasa, asa a fost sa fie… te imbratisez pina iti piriie oasele, pricepi?

    serban: salut, karin si ada s-au casatorit si traiesc in dubai. “nopti orientale” e altceva, alte personaje, alte povesti. lectura placuta!

    Like