Camino Real

Suna a tequila, cum bine spunea un amic…
Au fost cîteva zile cînd chiar n-am știut pe ce lume mă aflu, n-am avut timp să conștientizez că eu într-adevăr plec în călătoria vieții mele, că poate una de asemenea dimensiuni nu voi mai organiza niciodată – spre totuși să mai repet experiența. Pînă acum, adică pînă la ora asta, cînd mă pregătesc să dau un grande shut down pentru 45 de zile, n-am făcut altceva decît să alerg încoace și-ncolo ca un titirez, să pierd acte și carduri pe care le-am găsit după ce le-am refăcut pe celelalte, să semnez contracte care oricum știu că nu se vor respecta, să-mi văd prieteni, o baie de prieteni, mai ceva ca primarii la electoralele lor, și mereu se întîmpla ceva, altceva, pînă în ultima clipă am reluat redactarea printurilor de la Sfînta Alianță, ultimul articol pe care l-am scris a fost pentru FHM, să fie acoperită și luna septembrie… și m-am trezit că uite, mîine trebuie să plec. M=am temut că nu termin, că nu las totul în ordine, că uit să sun pe cineva, că n-apuc să răspund la mailuri, teama că nu mi se usucă la timp tricourile…

A trebuit să-mi închid telefonul pentru o zi, să nu mai aud vocea nimănui, ca să-mi revin și să înțeleg că fac într-adevăr ceva incredibil. Mă rog, nu mai contează, mîine la ora asta voi avea în mîini carnetul de pelerin și scoica cea albă.

primul articol despre Camino va apărea zilele astea pe eva.ro.

Am 250 de euro pe card și un rucsac de 4 kg. Strictul necesar. Pixuri și două agende. MP3-u. No mobil. O liniște ciudată și senzația aceea de calm și sînge rece pe care le ai atunci cînd știi că faci ce trebuie și că vei ajunge acolo unde ți-ai propus, lăsînd destul loc pentru suferință și bucurie și imprevizibil.

Bunicul Mayrei a murit azi. Dumnezeu să-l odihnească! Ea n-o să mai ajungă la înmormîntare…

Cu bine… Mi-a venit taxiul.

Shut down.

17 responses to “Camino Real