Prezentare de carte la Brăila

Chiar nu știu de ce mai scriu aici. poate dintr-un soi de obișnuință bolnavă. sînt centrată de cîteva zile pe mine însămi, mai mult decît am fost vreodată și-mi pare că totul se îndepărtează deja, ca acum cîteva zile la Brăila cînd priveam în sală și vedeam numai fețe străine, și pentru prima dată mi-a fost greu să vorbesc despre munca mea. Un moșneag cam dus cu sorcova a venit pe la sfîrșitul reuniunii să mă întrebe de ce-am scris despre capacele de canalizare în ziarul Vocea Brăilei. Mă uitam la el ca la felul 14, încercam să-mi dau seama dacă m-a confundat cu Marian Coman sau dacă își bate joc de mine, dar apoi în definitiv ce mai conta? Știu c-am scris cîndva, mi se pare că acum sute de ani, în orice caz în altă viață, despre un sul de hîrtie igienică rătăcit într-un aluat de pîine, de ce să nu fi scris și despre capace de canalizare? Orice e posibil. Numai că eu simt încă în nări mirosul de tei care explodase pe străzile Brăilei, imediat după ploaie, ori asta era mai important atunci decît toate confuziile din ultima vreme.

15 responses to “Prezentare de carte la Brăila

  1. foarte interesanta treaba cu afrodisiacele :)))
    poate tu nu crezi in ingeri, dar eu sper sa te pazaesca p-acele drumuri ingeru tau si sa yte intorci sanatoasa

    Like

  2. asa-s unii, mai. regreta dinainte si normal ca nu mai apuca sa faca nimic. cind ma saruti, demaio? de patru ani tot ma ameninti hahahaaha…

    cata: nu intelegi. afrodisiacele sint pentru noi, ce nu e clar? : D

    any: zi si tu. sint curioasa ce contin vitaminele alea. la cit sint de paranoica pot face scenarii mii ca stele faclii, nu?? cit despre inger, mi-am intors fata de la el, ca prea m-a lasat de capul meu chiar si cind nu trebuia. e corect asa? am inger foarte ciudat, tot ce i se pare lui ca face bine, de fapt e aiurea, niciodata ce vreau eu. abia astept sa-l vad, dupa cum spuneam : D

    Like

  3. Chiar daca e topit dupa tine, ingerul tau nu poate schimba relatia cauza-efect si nici liberul tau arbitru. Cand te vor preocupa dressurile cu adeziv, probabil ca te va cuprinde si magia (ca doar ciorba de perisoare mai poate astepta sau nu-i obligatorie)!!

    Like

  4. gena, vrei colectia mea de dressuri cu adeziv? am 40 de perechi, dintre care vreo 27 nefolosite. ti le daruiesc pe-alea 27, se intelege, cu conditia sa-mi spui ce legatura este intre ingeri si ciorapi.

    si mai stiu si o poezie despre ingeri pe care mi-a spus-o un gagiu foarte smecher. de fapt cred c-o stie tot internetul, ca asa credea el ca agata gagicile. culmea e ca la unele a mers : ))))

    Like

  5. ana, iti multumesc. mi-ai facut o mare bucurie. o sa scriu pe muzica asta ultima insemnare aici, adica ultima inainte de perioada camino. pe urma mai vedem.

    pup.

    Like

  6. aha…deci voi veti fi sabotate! cand n-o sa fiti atente in timpul mesei o sa va treziti cu afrodisiacele in farfurie si dup’aia o sa va mirati de ce rasuflati sacadat si va e mai cald decat ar fi normal.
    intr-un fel, ar fi bune si afrodisiacele astea la ceva: voi le luati, el merge in fata voastra si in momentul in care efectul lor o sa va napadeasca el o sa inceapa sa alerge, voi dupa el si uite asa o sa ajungeti la Camino mai devreme decat planuiserati😉

    Like

  7. nu, cata, mai degraba o sa ramina cu buruienile si cu alte rahaturi de-astea. am un talent deosebit de a ma evapora in ceata cind lumea e atenta la minunile naturii, sau cind vorbeste cu plantele, cu ciorile sau cu pixelii, tot un drac. simt din ce in ce mai mult ca voi face si drumul asta de una singura.

    Like

  8. Cine?… caci am mers pe toate drumurile si am intalnit oameni de toate felurile, si nimeni nu a fost in stare sa imi spuna. M-am lovit de cuvintele lor, m-am saturat de ideile lor cretze si aparent interesante.de problemele lor. m-au saturat pana peste cap problemele altora, niciodata ale mele.Cine vrea sa se enerveze? poate eu..

    Like

  9. Ah, turcoaico
    Ah, turcoaico!

    Ai mai comis o carte ,iar acum te asterni drumului catre Camino… Pe ultima suta de metri apare panica, exact ca la tinerele care in ziua nuntii, vazandu-se in rochia eleganta de mireasa, realizeaza ca isi schimba ireversibil viata si isi simt inima cat un purice…
    Absolut normal- e preludiul fiecarei aventuri…

    Eu tin pumnii la tine, ma rog pt cativa ingerasi de drum si
    o experienta care sa-ti aduca linistea in suflet…
    Sarutam dulce, asa, ca in vise:))))

    Like

  10. Zullyca, inca n-ai plecat?
    Si eu va tin pumnii, fetelor. Sa va intoarceti impacate ca aventura voastra a fost una reusita.
    Pup fetele frumoase.

    Like

  11. Se pare ca gusturile noastre in materie de muzica seamana…mult🙂
    Stii, m-am tot intrebat cand am citit Nopti Orientale daca numele Elend a fost inspirat de formatia in sine, iar dupa ce am citit si versurile din My Hope, The Destroyer mi-am raspuns ca da. Aveam dreptate?

    In alta ordine de idei, iti doresc sa ai o calatorie frumoasa catre Camino si sa gasesti ceea ce cauti. Ai grija de tine si multa bafta!

    Like

  12. sinamorata: foarte mare dreptate. esti unul dintre putinii cititori care si-a dat seama, lucru care ma bucura nespus : )multumesc de ginduri bune.

    acadeaua: si tu vrei sa scapi de noi? : D glumesc!
    ne vom intoarce, nu scapati voi asa repede de noi.

    raton: ei, iubire, demult nu m-ai mai vizitat. vezi ce calma sint cind treci pe-aici? pacat ca de-acum incolo nu voi mai sti hehe…

    Like