Diary of Dreams

Pe aceasta melodie se fac ultimele retusuri la Noptile Orientale 2.

 

 

23 responses to “Diary of Dreams

  1. Moamaaa ce dulcegareala de videoclip!

    Vin si ioooooo!!!! Cand va fi!

    Ca si-asa intalnirea babetelor n-a mai avut loc atunci de mult!
    De atunci si pana acu’ am mai intinerit, sa stii! 🙂

    Like

  2. lady, as fi foarte recunoscatoare daca macar tu ai inceta 😀

    fely, mai ales ca doar cinicii o inghit cit de cit.

    a123, deci daca asta e dulcegarie, eu ma impusc. sau ma dau pe catalin crisan…

    matin: nu te lasi nici tu, ai?

    Like

  3. eu nu m-am uitat la video asa ca mi s-a parut fain sunetul. da’ nu a fost destul de tare, revin!

    adica suna fain Noptile astea, pe final asa.. mmmhhhh :D:D:D

    Like

  4. dialoguri: e un experiment. va trebui sa citesti ambele parti ca sa-ti dai seama. e vb de masti, de hartuire sexuala, e vb de fete tinere si compromisuri, e vb de strins din dinti. asta in partea a II-a, in partea I e altceva. acum cad mastile, se trage cortina, se aplauda personajele, eu stiu???

    did: zici tu?? sa vedem… io spun ca devin din ce in ce mai amare 🙂

    Like

  5. asa asa, incurajati-ma! in noaptea asta predau manuscrisul.

    dialoguri, incerc sa pastrez si eu putin misterul, cit se mai poate 🙂

    Like

  6. Nu stiu, n-am putut pana acum sa o citesc. Prima parte zic.Apoi am luat-o si n-am mai lasat-o. Ca de obicei. Mi-as fi dorit, eu, ca altii nu stiu daca ar suporta, o recenzie mai lunga. Plina de desfrauri lingvistice. Tot ce pot spune despre cartea ta, Zully, este ca pe alocuri am intrezarit, nazarit sau nu, dezamagirea. Dezamagirea unei Sheherezade ce si-ar fi dorit mai multe nopti, 1001, in care sa poata istorisi si altceva. Sau poate mi s-a nazarit doar.
    Lansarea a fost prea in graba pentru mine. Am sa fac pe dracu-n patru ca la urmatoarea sa nu mai stie nime’ ca vin la Bucuresti, sa nu mai fac atatea comisioane. Merit asta si meriti asta. Asteptam invitatiile?!

    Like

  7. nu ti s-a nazarit. de-aia vine si partea a II-a.
    stiut ca merit multe, numai ca marele meu ghinion este ca inca mai traiesc.

    pe de alta parte, singura speranta ca cei de dupa vor citi poate altfel. poate.

    da, le asteptam! cartea e in tehnic acum, intre timp se fut prieteniile. alea false am vrut sa zic. si sa nu te miri niciodata de ce scriu despre ele.

    pup keloo.

    Like

  8. Hihi, vine si partea a IIa. Ce ma bucur! O astept cu sufletul la gura! Spor si sa o lansezi cat mai repede 🙂
    Iar melodia…o stiam.E superba!

    Like

  9. ai vazut, Zullyco, reportajul cu Ciudad de Sohatu? Ai avut mana buna. N-o sa mai recunosti Sohatu la urmatoarea ta trecere pe acolo.

    Like

  10. keloo: pai asa se intimpla de fiecare data. nici nu mai ma mir. mereu am mina buna la subiecte. stai ca acum o sa scriu despre strigoaica din medgidia…

    sinamorata: am vazut eu ca asculti anathema. normal ca-ti place diary of dreams. 🙂

    Like

  11. Valeu, muica, fain suna melodia…
    La inceput.
    Dup-aia-mi iau dintii falsi de bampir si
    plec la vanatoare de zburatoare
    ce plange cu lacrami de sange…
    Hehe.
    Fain, dom`le.

    Like

  12. cum adica la inceput, domle? toata suna bine 😀 nu umblam cu jumatati de masura sa fie clar, da?

    sa vezi in casti ce bine suna, la drum lung mai ales… per pedes mai ales…

    Like

  13. La ceas de seara, mai ales… 🙂
    Pai cum sa zic, nu suna neaparat bine
    pentru ca e in casti iar tu, per pedes.
    Ci pentru ca starea-i de asa maniera incat
    permite filamentele melodiei sa se-nfasoare
    in jurul fiecaruia in parte. De exemplu, eu merg
    pe Ennio Morricone. Martea.
    Iar miercurea, daca ploua, pa potrivesc la ritm dupa
    Beastie Boys si Sabotage. Ca na, ploaua.

    Like

  14. mai paddy, muzica trebuie cu grija aleasa cind esti pe drum, adica io cred ca zicem amindoi acelasi lucru aici :))

    io cind ploua ascult jazz, am niste bucati de saxofon de te ung pe suflet, iar duminica numai ishtar, mbine asta daca nu cumva o dau moonspell.

    niciodata mihai constantiniu 😀 poa` sa vina tourette-u…

    Like

  15. acum citesc Nopti orientale si e foarte misto. Prima oara cand am auzit de tine te-am perceput ca pe o persoana falsa. Instinctiv, nu stiu de ce, probabil o anumita conjunctura. Acum ca te citesc descopar greseala facuta si desi nu ai fii aflat niciodata,sau nu ti-ar fii pasat ce cred despre tine, simt nevoia sa-mi cer scuze.

    Cu respecta,
    o noua fana

    Like

  16. despre perceptii false scriu in partea a doua a Noptilor : ) m-am obisnuit cu ele. intr-un fel sint de vina pentru ca le creez, de cele mai multe ori sa provoc sau ceva de genul asta. alteori ii imping pe oameni sa ma judece si ei cad in capcana.

    vezi??? asta nu spune nimic despre mine, ci despre oameni. iti multumesc pentru comentariu. scuzele sin acceptate…

    cu prietenie

    ps: sper sa-ti placa si partea a II-a.

    Like